Παρασκήνιο

ΚΗΦΗ… Everest!

LonglifeΔεν τους βγαίνει στο Everest το «concept» της φτηνής τιμής αν κρίνουμε από τον κόσμο που βλέπουμε στο κατάστημα του Ζωγράφου, το οποίο έγινε στέκι ηλικιωμένων της γειτονιάς!

 

 

Έπρεπε να το είχαν υπολογίσει οι μαρκετινίστες, ότι οι φτηνοί καφέδες και οι «τζάμπα» τυρόπιτες δεν θα προσέλκυαν μόνο τους νέους, αλλά θα τραβούσαν και μεγαλύτερες ηλικίες. Αλλά τι να υπολογίσουν; Εδώ τώρα μιλάμε για κανονικό ΚΗΦΗ!