Γ. Πατούλης: «Ενισχύουμε την τουριστική ταυτότητα της Αττικής»

1aaa-ei-zevgos

 

Τους βασικούς άξονες της στρατηγικής που θα εφαρμόσει η νέα Διοίκηση της Περιφέρειας με στόχο να γίνει η Αττική ένας σύγχρονος, κοσμοπολίτικος 12μηνος τουριστικός προορισμός, μέσα από την ανάδειξη των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων, παρουσίασε ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης.

 


Σχολιάζοντας τη συμβολική επιλογή να πραγματοποιηθεί η εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης, ο κ. Πατούλης επισήμανε ότι αφενός σηματοδοτεί την προτεραιότητα που δίνεται στην ανάδειξη του πολιτιστικού κεφαλαίου της Αττικής, που αποτελεί και πυλώνα της τουριστικής της ανάπτυξης και αφετέρου υπογραμμίζει τη μεγάλη αξία του χώρου, που αποτελεί μοναδικό ιστορικό και πολιτιστικό τοπόσημο της Αττικής.
«Εργαζόμαστε συστηματικά από την 1η μέρα που αναλάβαμε, για να σχεδιάσουμε εκ νέου την ιδανική "Αττική εμπειρία" για τον διεθνή τουρίστα, αξιοποιώντας το πολυδιάστατο τουριστικό προφίλ της Περιφέρειας. Στόχος μας είναι να προσδώσουμε στην Αττική τον τίτλο της αιώνιας Μητρόπολης του κόσμου, του σύγχρονου κοσμοπολίτικου τουριστικού προορισμού που, διατηρώντας ατόφια τα στοιχεία της αυθεντικότητας της τουριστικής εμπειρίας, προσφέρει πολλαπλές επιλογές σε ποικίλα τουριστικά κοινά 12 μήνες το χρόνο» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σε μία κατάμεστη αίθουσα στο αμφιθέατρο του Μουσείου της Ακρόπολης, παρουσιάστηκαν σε συνεργασία με την εταιρεία Steficon, σε πρώτη προβολή τα τρία νέα τουριστικά σποτ της Περιφέρειας με τίτλους «Η ανανέωση όρκων», «Η Κουκουβάγια» και «Ο Γλάρος» σε σκηνοθεσία Θ. Παπαδουλάκη και Μ. Ντούζα, στα οποία αποτυπώνεται η φιλοσοφία και η δημιουργική προσέγγιση, πάνω στις οποίες βασίστηκε η στρατηγική για την τουριστική προβολή της Αττικής.
Το βίντεο με τίτλο «Η Ανανέωση Όρκων» σε σκηνοθεσία Θ. Παπαδουλάκη απευθύνεται σε όλα τα ηλικιακά κοινά και παρουσιάζει την Αττική ως μητροπολιτική Περιφέρεια και ως πολυδιάστατο τουριστικό προορισμό με έμφαση στις ενότητες πολιτισμός, γαστρονομία, θάλασσα, νυχτερινή ζωή, shopping και sightseeing .
Το βίντεο με τίτλο «Η Κουκουβάγια» σε σκηνοθεσία Μ. Ντούζα προωθεί και παρουσιάζει την Αττική ως μοναδικό πολιτιστικό τοπίο, αναδεικνύοντας σημαντικά τοπόσημα.
Το βίντεο «Ο Γλάρος» σε σκηνοθεσία Θ. Παπαδουλάκη προωθεί τα νησιά του Αργοσαρωνικού μαζί με τα Κύθηρα και Αντικύθηρα.

 

 

1aaa-me-kefalog

1aaa-giannis-aithousa

Οπτικοακουστικό υλικό σε αυτό το link:

https://www.youtube.com/watch?v=fctAt5fZX6w&list=PLihM5RRzPvMLlCgkRZNe8SVeHD5Xxy94Y

Εφημερίδα - Τεύχος 82

    

marketinn

 1aaa-imroza-7

1aaa-afiset-draseis

1aaa-biro-ana

 1aaa-demo-xr

Τελευταία Νέα
Αντίμετρα για την υγειονομική κρίση προτείνει η Συνεργασία Πολιτών Καισαριανής

Αντίμετρα για την υγειονομική κρίση προτείνει η Συνεργασία Πολιτών Καισαριανής

Συγκεκριμένες πρωτοβουλίες για τον μετριασμό των επιπτώσεων της επιδημιολογικής..

Readmore

Τρίποντο αλληλεγγύης από την οικογένεια Αντετοκούνμπο

Τρίποντο αλληλεγγύης από την οικογένεια Αντετοκούνμπο

Πρόσφερε 10.000 μάσκες στο Δήμο Ζωγράφου   Ο Δήμος Ζωγράφου θέλει να εκφράσει τη μ..

Readmore

Πρόγραμμα τηλεκατάρτισης για επιστήμονες

Πρόγραμμα τηλεκατάρτισης για επιστήμονες

Ειδικό Επιδοτούμενο Πρόγραμμα τηλεκατάρτισης με πιστοποίηση για επιστήμονες πλη..

Readmore

Δήμος Βύρωνα: Αναβαθμίζει και επεκτείνει τις κοινωνικές υπηρεσίες

Δήμος Βύρωνα: Αναβαθμίζει και επεκτείνει τις κοινωνικές υπηρεσίες

Όλοι μαζί με καλή συνεργασία μπορούμε να αντιμετωπίσουμε κάθε δυσκολία!   Η Δ..

Readmore

5 μέτρα για την στήριξη των δήμων

5 μέτρα για την στήριξη των δήμων

Η Αυτοδιοίκηση μπορεί και πρέπει να αναδειχθεί πυλώνας αλληλεγγύης και διασφάλισ..

Readmore

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας, για να λαμβάνετε πρώτοι τα νέα μας.
.