«Έπεσαν τα μάνταλα» στο σταθμό Συντάγματος του Μετρό

1aaa-metro-mparesΜε πρόστιμο κινδυνεύουν οι επιβάτες του Μετρό και του Ηλεκτρικού αν δεν ολοκληρώνουν τις διαδρομές τους μέσα στα 90 λεπτά που είναι η διάρκεια του κάθε ηλεκτρονικού εισιτηρίου (δεκάδες επιβλήθηκαν χθες στο Σύνταγμα, αλλά μόνο για αυτούς που δεν είχαν εισιτήριο, για τους υπόλοιπους με το ''ληγμένο'' εισιτήριο, οι ελεγκτές περιορίστηκαν σε συστάσεις).

Οι πύλες που ενεργοποιούνται σταδιακά, δεν θα ανοίγουν στην περίπτωση που ο χρόνος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου έχει λήξει. Οι επιβάτες για να βγουν από το σταθμό θα υποχρεώνονται να ειδοποιούν υπαλλήλους της ΣΤΑΣΥ -υπάρχουν ειδικές συσκευές δίπλα στις μπάρες -για να τις ανοίξουν.

Κινδυνεύοντας ωστόσο μαζί με το ''ξεκλείδωμα'' της πύλης να εισπράττουν και το πρόστιμο το οποίο είναι 60 φορές την τιμή του ειστηρίου, δηλαδή 84 ευρώ τα οποία αν πληρωθούν μέσα σε 10 ημέρες μειώνονται στα 42.
Μ'αυτόν τον τρόπο υποχρεώνονται πλέον οι επιβάτες να έχουν πάντα μαζί τους και ένα δεύτερο εισιτήριο, εκτός κι αν είναι σίγουροι ότι οι διαδρομές που θα κάνουν με τα μέσα μαζική μεταφοράς θα έχουν ολοκληρωθεί σε 1,5 ώρα.
Τα εισιτήρια στο Μετρό και τον Ηλεκτρικό επικυρώνεται τόσο κατά την είσοδο στο σταθμό, όσο και κατά την έξοδο. Σε κάθε δε επικύρωση αναγράφεται στην ειδική συσκευή και το υπόλοιπο του χρόνου μέχρι τη συμπλήρωση του 90λεπτου.
Οι πρώτες θύρες ενεργοποιήθηκαν το Νοέμβριο, σε 5 σταθμούς. Η επέκταση της λειτουργίας τους ξεκίνησε χθες από το Σύνταγμα, τον μεγαλύτεροι σταθμό του δικτύου απο τον οποίο καθημερινά διέρχονται πάνω από 200.000 επιβάτες. Μέχρι τις 15 του μήνα θα έχουν κλείσει συνολικά 20 από τους 60 σταθμούς του Μετρό και του Ηλεκτρικού.

Σύντομα, εκτός από τις μπάρες στη μάχη κατά της λαθρεπιβίβασης μπαίνουν και 166 ελεγκτές. Πρόκειται για μια νέα ομάδα που θα σαρώνει όλα τα μέσα όλες τις ώρες λειτουργίας τους. Οι μεγάλες διαρροές εστιάζονται κυρίως στα δρομολόγια προς το αεροδρόμιο, όχι τόσο από τον αριθμό των λαθρεπιβατών, όσο από το κόστος της απώλειας. Στα δρομολόγια αυτά η τιμή του εισιτηρίου είναι 6 ευρώ για μετακινήσεις με το λεωφορείο και 10 ευρώ στις μετακινήσεις με το Μετρό-το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζει και η Τραινοσε, η οποία καλύπτει τη διαδρομή με τον προαστιακό.
Το μεγάλο στοίχημα του ΟΑΣΑ δεν είναι μόνο η μετάβαση στη νέα εποχή, με την αποτελεσματική εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, αλλά και ο εκσυγχρονισμός των ΜΜΜ, η αξιοπιστία του συστήματος και η αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Εφημερίδα - Τεύχος 69

    

marketinn

 

Τελευταία Νέα
Παραμένει η εργασιακή ομηρία σε εργαζόμενους με το ΕΣΠΑ

Παραμένει η εργασιακή ομηρία σε εργαζόμενους με το ΕΣΠΑ

Ανακοίνωση του Δικτύου Εργαζομένων στους ΟΤΑ   «Δημοσιεύτηκε ο Νόμος 4563, Αρ. Φύ..

Readmore

Σαν προσωπική εξομολόγηση στην Καισαριανή

Σαν προσωπική εξομολόγηση στην Καισαριανή

Με τον τίτλο «Σαν προσωπική εξομολόγηση στην Καισαριανή-Απάντηση στα σενάρια» ο Α..

Readmore

40 ακίνητα του Δήμου Βύρωνα στο Υπερταμείο

40 ακίνητα του Δήμου Βύρωνα στο Υπερταμείο

Διαμαρτυρία των 6 ανεξάρτητων δημοτικών συμβούλων του Δήμου Βύρωνα   -Αίτημα γ..

Readmore

«Εσύ Χριστό εγώ Αλλάχ, όμως κι οι δυο μας αχ και βαχ..»

«Εσύ Χριστό εγώ Αλλάχ, όμως κι οι δυο μας αχ και βαχ..»

Την πρόθεση τους για συμβολική, αλλά και ουσιαστική, συμπαράστασή στους φίλους Έλ..

Readmore

Απάντηση σε καταγγελία για κλοπή από το ταμείο του Φεστιβάλ Βύρωνα

Απάντηση σε καταγγελία για κλοπή από το ταμείο του Φεστιβάλ Βύρωνα

Ενημέρωση από την Πρόεδρο του Διαδημοτικού Δικτύου Πολιτισμού Δήμων Βύρωνα & Δ..

Readmore

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας, για να λαμβάνετε πρώτοι τα νέα μας.
.