«Παραμύθι» η οικονομική κατανάλωση καυσίμων;

FiatergostasioΟι αυτοκινητοβιομηχανίες παραπλανούν τους καταναλωτές σχετικά με την κατανάλωση καυσίμων, υποστηρίζει η ΕΚΠΟΙΖΩ, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα έρευνας ιταλικής καταναλωτικής οργάνωσης.

Σύμφωνα μοιπόν με την Altroconsumo, οι αυτοκινητοβιομηχανίες εμφανίζουν διαφορετικά αποτελέσματα σχετικά με τα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμων των αυτοκινήτων από αυτά που ισχύουν στην πραγματικότητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα εκατομμύρια καταναλωτές να έχουν εξαπατηθεί και το επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου του αυτοκινήτου τους να είναι μεγαλύτερο από αυτό που είχαν ενημερωθεί μέσα από τη διαφήμιση.


Πιο συγκεκριμένα, η Altroconsumo επέλεξε τα αυτοκίνητα Fiat Panda 1.2 και Volkswagen Golf 1.6 TDI.

Έκανε ακριβώς τα ίδια εργαστηριακά τεστ που απαιτεί η ευρωπαϊκή νομοθεσία από την αυτοκινητοβιομηχανία για τη μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου πριν κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο στην αγορά. Τα αποτελέσματα, επιβεβαιώνοντας και άλλα προηγούμενων ερευνών, αποκάλυψαν πως η κατανάλωση καυσίμων ήταν υψηλότερη κατά 18% και 50% αντίστοιχα, απ’ αυτήν που διαφήμιζαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
Αυτή η διαφορά στην κατανάλωση καυσίμων οφείλεται στο ότι οι κατασκευαστές, εκμεταλλεύονται στο έπακρο τα κενά της σχετικής νομοθεσίας χρησιμοποιώντας διάφορα τεχνάσματα, για να φτάσουν σε ποσοστά κατανάλωσης σημαντικά χαμηλότερα από αυτά που ισχύουν σε συνθήκες πραγματικής οδήγησης (όπως π.χ. η διόγκωση των ελαστικών με αέρα πάνω από το όριο ή η μείωση του βάρους των οχημάτων κ.ά.).


Για πρώτη φορά στην Ε.Ε., η Altroconsumo θα ακολουθήσει τη δικαστική οδό στην Ιταλία για να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες αυτών των δύο μοντέλων αυτοκινήτων να αποζημιωθούν. Οι καταναλωτές που εξαπατήθηκαν ενδέχεται να έχουν πληρώσει ετησίως έως και 500,00€ παραπάνω, από αυτά που περίμεναν από τις διαφημίσεις της εταιρίας.
Η Ευρωπαϊκή Οργάνωση Καταναλωτών (BEUC), μέλος της οποίας είναι και η ΕΚΠΟΙΖΩ, έχει από καιρό καλέσει την Ε.Ε. να αντικαταστήσει τον ξεπερασμένο τρόπο ελέγχου κατανάλωσης καυσίμων των αυτοκινήτων, που ισχύει σήμερα, με μία καινούρια διαδικασία που έχει υιοθετηθεί το 2014 από τον Ο.Η.Ε. ενσωματώνοντάς την άμεσα στην ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Αυτή την περίοδο, όλες οι καταναλωτικές οργανώσεις της Ε.Ε. είμαστε σε επαφή για να βρούμε τους καλύτερους τρόπους συλλογικής και συντονισμένης δράσης στο άμεσο μέλλον.


Όμως, εμείς ως καταναλωτές τι μπορούμε να κάνουμε; Πριν απ’ όλα, όταν βρισκόμαστε στην διαδικασία αγοράς αυτοκινήτου, θα πρέπει να είμαστε πολύ επιφυλακτικοί όσον αφορά την δήλωση των αυτοκινητοβιομηχανιών για το επίπεδο κατανάλωσης καυσίμων. Και να λαμβάνουμε υπόψη μας, ότι το κόστος κατανάλωσης καυσίμων θα είναι πάντα υψηλότερο απ’ αυτό που ισχυρίζονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες!

Εφημερίδα - Τεύχος 80

    

marketinn

 1aaa-gefseis

1aaa-giorthathl

1aaa-faslis

Τελευταία Νέα
Επί θύραις η ιδιωτικοποίηση της διαχείρισης απορριμμάτων

Επί θύραις η ιδιωτικοποίηση της διαχείρισης απορριμμάτων

Ανακοίνωση του Δικτύου Εργαζομένων στους ΟΤΑ   «Η κυβέρνηση επιταχύνει την εί..

Readmore

Άκυρος ο ορισμός διοίκησης στο «Λ. Μανωλίδης»

Άκυρος ο ορισμός διοίκησης στο «Λ. Μανωλίδης»

Μάλλον θα χρειαστεί να ξανασυζητήσει τον ορισμό διοίκησης διοίκηση στο «Λ. Μανωλί..

Readmore

Πάνω από 6000 συμμετοχές στον 37ο αυθεντικό Μαραθώνιο

Πάνω από 6000 συμμετοχές στον 37ο αυθεντικό Μαραθώνιο

  Ως μία μεγάλη γιορτή του κλασικού αθλητισμού που συμβάλλει στην τουριστική ..

Readmore

Το πλιάτσικο της Συρίας και το «Τραμπικό» χάος

Το πλιάτσικο της Συρίας και το «Τραμπικό» χάος

  Του έκτακτου συνεργάτη της ΖΩ2 Α.Ν.   Φαίνεται ότι τα πέντε Tweets του Αμερικα..

Readmore

Το Δημοτικό Συμβούλιο Βύρωνα υπέρ της μόνιμης και σταθερής εργασίας

Το Δημοτικό Συμβούλιο Βύρωνα υπέρ της μόνιμης και σταθερής εργασίας

Ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων   Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Βύρωνα..

Readmore

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας, για να λαμβάνετε πρώτοι τα νέα μας.
.